podłączenie sterownika centralnego zamka octavia slx1999

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • ranim
    Classic
    • 2010
    • 1

    podłączenie sterownika centralnego zamka octavia slx1999

    Grisza, zainstalowałem i ................ to jest NFS Carbon. Myślałem że to będzie coś na poziomie przynajmniej NFS Shift. :cry:
  • snowar
    Classic
    • 2009
    • 15

    #2
    podłączenie sterownika centralnego zamka octavia slx1999

    Witam
    Chciałbym podłączyć sterownik cz w swojej skodince. Moja octavka to model slx rocznik 1999 combi, zamek centralny i elektryczne szyby fabryczne. Po przeczytaniu sporej ilości tematów z tym związanych na tutejszym forum i forum elektrody mam kilka pytań.
    1. Gdzie najlepiej i najłatwiej podłączyć przewiody otwierania i zamykania oraz gdzie znaleźć przewody kierunkowskazów i się podpiąć ?
    2. Gdzie znaleźć i podpiąć plus ze setrownika
    3 Gdzie znaleść i podpiąć domykanie szyb?
    4 Czy da się to wszystko podpiąć w jakąś kostkę czy trzeba wpinać się w kable ??
    zZ wyczytanych informacji wydaje mi się że
    ad 1 otwieranie to przewód czarno-żółty, zamykanie biało-żółty i oba znajdują się w wiązce drzwi kierowcy kierunki tutaj gdzieś info że to przewody biały i czarno-zielony ale nie wiem czy znajdę jie w drzwiach kierowcy.
    ad 2 Plusa podobno gdzieś pod kolumną kierownicy
    ad 3 tutaj już gorzej bo znalazłem kilka wersji ibiało-niebieski i jeszcze jakiś
    Przepraszam jeżeli przeoczyłem temat z dokładną rozpiską na forum Tak dokładna rozpiska przydałby mi się ze względu no to iż będę chciał sobie zamontować to wszystko sam i niestety będę to robił pod chmurką :/ Dlatego niechciałbym popełnić jakiejś skuchy.
    Pozdrawiam

    Komentarz

    • dexter23
      Classic
      • 2010
      • 4

      #3
      Mam identyczne zadanie przed sobą jak ty i podobne pytania. Domykanie szyb tak jak piszesz chyba tylko że sterownik podobno musi generować prawie 2s impuls masy żeby zadziałało. Podobno też trzeba w drzwiach, bo pod moduł komfortu nie idzie. Jakby ktoś to mógl potwierdzić to będe wdzięczny W sumie nigdzie to nie jest opisane krok po kroku.

      Komentarz

      • Krzycho-63
        Rider
        • 2007
        • 628
        • Superb II (3T4)
        • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

        #4
        Zamieszczone przez snowar
        Chciałbym podłączyć sterownik cz w swojej skodince.
        Zamieszczone przez dexter23
        Mam identyczne zadanie przed sobą jak ty i podobne pytania.
        Po angielsku,ale nie powinno być problemu.
        Załączone pliki
        Skoda Superb II Ambition
        2.0 TDI CR 170 KM

        https://www.facebook.com/kjautoelektronika/

        Komentarz

        • dexter23
          Classic
          • 2010
          • 4

          #5
          Ale to jest od rocznika 2001. Do starszych też pasuje ?

          Komentarz

          • O II RS LINE
            Classic
            • 2007
            • 25

            #6
            dexter23, dzięki za pomoc. pozdrowienia.
            gornik

            Komentarz

            • snowar
              Classic
              • 2009
              • 15

              #7
              Witam
              Nigdzie nie otrzymałem odpowiedzi ale już mam to załatwione Podłączenie bardzo proste Posiadam octe z modułem komfortu który jest w drzwiach. Aby założyć sterownik wystarczy zdjąć tapicerkę i zaopatrzyć się w próbnik za 6 zł w sklepie motoryzacyjnym
              1.Po zdjęciu tapicerki wyciągnłąłem kostkę od zamka (od tego ze słynnym mikrowłącznikiem :twisted: )
              2.Próbnikiem którego podłączyłem do masy dotykałem gniazd w kostce a że jest woctavi sterowanie masą to jeżeli usłyszałem że drzwi się otworzyły to znaczy że znalazłem przewód od otwierania, jeżeli usłyszałem zamknięcie to był to kabel do zamykania.
              3. podłączyłem kabel masowy otwierania ze sterownika z kablem "otwierającym" od zamka poprzez rozcięcie izolacji na tymże przewodzie do zamykającego natomiast, podłączyłem kabel ze sterownika ten na którym jest 30s impuls coby mieć domykanie szyb.
              5.przeprowadziłem 2 kable poprzez drzwi (tągumową złączkę pomiędzy drzwiami i słupkiem) do progu przy kierowcy i tam podłączyłem kierunki. Ze sterownika szły swa kable to nie potrzeba żadnych diod podłączać. Problemem tutaj okazało się to że wiązka jest gruba i ciężko znaleźć kable po prostu trzeba włączyć migacz i "przebijać igłą próbnika kable i patrzeć na którym kablu próbnik mryga :P
              4. Przy module komfortu znalazłem próbnikiem prąd (bodj był to czerwono-brązowy przewód, zresztą próbnik świeci jeżeli będzie prąd) no i oczywiście masę jeszcze.
              6. No można jeszcze syrenkepodłączyć od kabla mrygacza poprzez siodę ale tego nie robiłem.
              7 wyciąłem dziure w styropianie i tam umieściłem centrale
              8. Nie pytajcie na forach o to jak podłączyć bo tylko otrzymacie odpowiedź że było i wystarczy szukać :/
              Kolory kabli są pomocne ale lepiej poszukać próbnikiem
              No i ważne coby nie było wcześniej mieszane w wiązkach i instalacja była sprawna, jeżeli nie działa jakiś zamek czy coś z elektryki to naprawić u elektryka a potem próbować założyć sterownik.
              kable do mrygaczy to o ile pamiętam czarno biały i czarno zielony ale nie jestem pewien
              pozdrawiam

              Komentarz

              • harnas132
                Classic
                • 2010
                • 3

                #8
                snowar, dobry,zrozumiały opis,jutro atakuję centralke

                Komentarz

                • jarekborkowski
                  Classic
                  • 2010
                  • 1

                  #9
                  Opis faktycznie działa,kolory przewodów prawidłowe.Dla ułatwienia dodam aby przyspieszyć szukanie przewodów migaczy w wiązce można kolory podejrzeć przy reflektorach np. w bagażniku.

                  Komentarz

                  • Andy90
                    Administrator
                    • 2010
                    • 859
                    • Octavia I (1U2)
                    • AKL 1.6 MPI 101 KM

                    #10
                    Temat stary, a ja odświeżam :P zakupiłem sterownik na pilota będę montował go niebawem jak znajdę trochę czasu :P postaram się zrobić foto relacje
                    http://forum.octaviaclub.pl/node/2558934
                    https://www.facebook.com/ZielonaOctaviaByAndy/

                    Komentarz

                    • rolkar
                      Classic
                      • 2011
                      • 5

                      #11
                      Podłączenie sterownika centralnego zamka pomoc

                      Witam

                      Sterownik swoje przeleżał w szufladzie i po przeczytaniu informacji na forum nadszedł moment montażu i pojawiły się problemy.
                      Może ktoś się spotkał z takimi problemami - następne podejście w weekend .
                      O1 - 2000r - SLX (moduł komfortu) sterownik zamka Remotronix

                      1 W związku z wymianą podnośnika szyby poprosiłem aby w warsztacie dołożyli mi 2 kable w drzwiach (biało-czarny i żółto-czarny) i wyprowadzili do gumowej przelotki.
                      Kabel biało-czarny zamyka drzwi (po dotknięciu do masy) ale tylko gdy wszystkie są domknięte i zamyka tak że nie da się otworzyć przyciskiem dopiero przekręcenie kluczyka w tą i z powrotem umożliwia otwarcie. Próba otwarcia drzwi klamka od środka nie jest możliwe tak jak by siłownik trzymał (czy tak ma być).

                      2 Kabel żółto-czarny (po dotknięciu do masy) nie powoduje nic (czy możliwe jest że jest inne sterowanie np. do + albo inne kolory kabli).

                      3 Chciałbym zapytać czy nie da podłączyć tych kabli w kostkę która przychodzi z drzwi do kabiny nie ma tam chyba żadnej elektroniki tylko kable (nie chciałbym już rozbierać tapicerki).
                      Jest O2 1.6 CAYC
                      Było O1 1.9 AGR 340 kkm i się kręci (gdzieś w świecie)

                      Komentarz

                      Pracuję...