Grisza, zainstalowałem i ................ to jest NFS Carbon. Myślałem że to będzie coś na poziomie przynajmniej NFS Shift. :cry:
podłączenie sterownika centralnego zamka octavia slx1999
Zwiń
X
-
podłączenie sterownika centralnego zamka octavia slx1999
Witam
Chciałbym podłączyć sterownik cz w swojej skodince. Moja octavka to model slx rocznik 1999 combi, zamek centralny i elektryczne szyby fabryczne. Po przeczytaniu sporej ilości tematów z tym związanych na tutejszym forum i forum elektrody mam kilka pytań.
1. Gdzie najlepiej i najłatwiej podłączyć przewiody otwierania i zamykania oraz gdzie znaleźć przewody kierunkowskazów i się podpiąć ?
2. Gdzie znaleźć i podpiąć plus ze setrownika
3 Gdzie znaleść i podpiąć domykanie szyb?
4 Czy da się to wszystko podpiąć w jakąś kostkę czy trzeba wpinać się w kable ??
zZ wyczytanych informacji wydaje mi się że
ad 1 otwieranie to przewód czarno-żółty, zamykanie biało-żółty i oba znajdują się w wiązce drzwi kierowcy kierunki tutaj gdzieś info że to przewody biały i czarno-zielony ale nie wiem czy znajdę jie w drzwiach kierowcy.
ad 2 Plusa podobno gdzieś pod kolumną kierownicy
ad 3 tutaj już gorzej bo znalazłem kilka wersji ibiało-niebieski i jeszcze jakiś
Przepraszam jeżeli przeoczyłem temat z dokładną rozpiską na forum Tak dokładna rozpiska przydałby mi się ze względu no to iż będę chciał sobie zamontować to wszystko sam i niestety będę to robił pod chmurką :/ Dlatego niechciałbym popełnić jakiejś skuchy.
Pozdrawiam
-
-
Mam identyczne zadanie przed sobą jak ty i podobne pytania. Domykanie szyb tak jak piszesz chyba tylko że sterownik podobno musi generować prawie 2s impuls masy żeby zadziałało. Podobno też trzeba w drzwiach, bo pod moduł komfortu nie idzie. Jakby ktoś to mógl potwierdzić to będe wdzięczny W sumie nigdzie to nie jest opisane krok po kroku.
Komentarz
-
-
Witam
Nigdzie nie otrzymałem odpowiedzi ale już mam to załatwionePodłączenie bardzo proste
Posiadam octe z modułem komfortu który jest w drzwiach. Aby założyć sterownik wystarczy zdjąć tapicerkę i zaopatrzyć się w próbnik za 6 zł w sklepie motoryzacyjnym
1.Po zdjęciu tapicerki wyciągnłąłem kostkę od zamka (od tego ze słynnym mikrowłącznikiem :twisted: )
2.Próbnikiem którego podłączyłem do masy dotykałem gniazd w kostce a że jest woctavi sterowanie masą to jeżeli usłyszałem że drzwi się otworzyły to znaczy że znalazłem przewód od otwierania, jeżeli usłyszałem zamknięcie to był to kabel do zamykania.
3. podłączyłem kabel masowy otwierania ze sterownika z kablem "otwierającym" od zamka poprzez rozcięcie izolacji na tymże przewodziedo zamykającego natomiast, podłączyłem kabel ze sterownika ten na którym jest 30s impuls coby mieć domykanie szyb.
5.przeprowadziłem 2 kable poprzez drzwi (tągumową złączkę pomiędzy drzwiami i słupkiem) do progu przy kierowcy i tam podłączyłem kierunki. Ze sterownika szły swa kable to nie potrzeba żadnych diod podłączać. Problemem tutaj okazało się to że wiązka jest gruba i ciężko znaleźć kablepo prostu trzeba włączyć migacz i "przebijać igłą próbnika kable i patrzeć na którym kablu próbnik mryga :P
4. Przy module komfortu znalazłem próbnikiem prąd (bodj był to czerwono-brązowy przewód, zresztą próbnik świeci jeżeli będzie prąd) no i oczywiście masę jeszcze.
6. No można jeszcze syrenkepodłączyć od kabla mrygacza poprzez siodę ale tego nie robiłem.
7 wyciąłem dziure w styropianie i tam umieściłem centrale
8. Nie pytajcie na forach o to jak podłączyć bo tylko otrzymacie odpowiedź że było i wystarczy szukać :/
Kolory kabli są pomocne ale lepiej poszukać próbnikiem
No i ważne coby nie było wcześniej mieszane w wiązkach i instalacja była sprawna, jeżeli nie działa jakiś zamek czy coś z elektryki to naprawić u elektryka a potem próbować założyć sterownik.
kable do mrygaczy to o ile pamiętam czarno biały i czarno zielony ale nie jestem pewien
pozdrawiam
Komentarz
-
-
Podłączenie sterownika centralnego zamka pomoc
Witam
Sterownik swoje przeleżał w szufladzie i po przeczytaniu informacji na forum nadszedł moment montażu i pojawiły się problemy.
Może ktoś się spotkał z takimi problemami - następne podejście w weekend .
O1 - 2000r - SLX (moduł komfortu) sterownik zamka Remotronix
1 W związku z wymianą podnośnika szyby poprosiłem aby w warsztacie dołożyli mi 2 kable w drzwiach (biało-czarny i żółto-czarny) i wyprowadzili do gumowej przelotki.
Kabel biało-czarny zamyka drzwi (po dotknięciu do masy) ale tylko gdy wszystkie są domknięte i zamyka tak że nie da się otworzyć przyciskiem dopiero przekręcenie kluczyka w tą i z powrotem umożliwia otwarcie. Próba otwarcia drzwi klamka od środka nie jest możliwe tak jak by siłownik trzymał (czy tak ma być).
2 Kabel żółto-czarny (po dotknięciu do masy) nie powoduje nic (czy możliwe jest że jest inne sterowanie np. do + albo inne kolory kabli).
3 Chciałbym zapytać czy nie da podłączyć tych kabli w kostkę która przychodzi z drzwi do kabiny nie ma tam chyba żadnej elektroniki tylko kable (nie chciałbym już rozbierać tapicerki).Jest O2 1.6 CAYC
Było O1 1.9 AGR 340 kkm i się kręci (gdzieś w świecie)
Komentarz
-
Komentarz